Produkty pro obchodní základna (16)

Zdraví na pracovišti

Zdraví na pracovišti

Proč, jak? Dynamizujte svou firmu v oblastech pozitivního zdraví, týmové soudržnosti a výkonnosti. Poskytněte svým týmům prostředky ke snížení stresu ve prospěch kvality života a pohody na pracovišti. Podporujte vhodné chování v oblasti stravování, spánku a zvládání stresu, které umožní každému rozvinout svůj plný potenciál. Nabízíme zábavná řešení, která odlehčují 3 hlavní témata zdraví: v pozitivním vzdělávacím přístupu, kooperativně v malých inkluzivních skupinách, mobilizujících kolektivní inteligenci. Sérotonine Plus Expertíza vás provede ve firmě při společném zamyšlení a realizaci workshopů, debat, konferencí a interaktivních akcí na témata stresu, stravování a spánku. Jsem k dispozici pro váš projekt. Pro více informací nás můžete kontaktovat na čísle 07.83.05.35.58 nebo e-mailem.
Relaxace Stres

Relaxace Stres

Doplněk stravy pro podporu relaxace a fyzické a duševní pohody. Valerián ipowder®, hloh, L-tryptofan, vitaminy B1, B3, B6, B8, B9, B12, hořčík a měď. Balení obsahuje 2 blistry po 15 tabletách ve tvaru mandlí, které jsou dělené a mají přírodní potah zaručeně bez oxidu titaničitého. Valerián pochází z technologie ipowder®, což je proces extrakce, který umožňuje získat koncentrované rostlinné výluhy zaručeně bez rozpouštědel a bez přidání nosiče. Valerián se tradičně používá k podpoře relaxace a fyzické a duševní pohody. Vitaminy B1, B3, B6, B8, B9, B12 a hořčík přispívají k normálním psychologickým funkcím. Měď přispívá k normální funkci nervového systému.
Metody Logistiky a Dodávek

Metody Logistiky a Dodávek

C arisma má vlastní efektivní interní logistickou kancelář, která zajišťuje rychlé dodávky po zemi a moři všude, přičemž se stará o všechny provozní a regulační aspekty přepravy chemických produktů klasifikovaných jako ADR a IMO. Naše produkty jsou dodávány: místně v IBC kontejnerech o objemu 1000 litrů, v sudech o objemu 200 litrů, v kanystrech o objemu 25 a 5 litrů; v přizpůsobeném balení na požádání v Itálii a Evropě v cisternách s jedním nebo více oddíly, v IBC kontejnerech o objemu 1000 litrů, v sudech o objemu 200 litrů
ROZVOJ VEDENÍ

ROZVOJ VEDENÍ

V PODNIKU ROZVOJ VEDENÍ (podpora 4 až 5 měsíců – 2000 € bez DPH) - Setkání na 30 minut pro seznámení a stanovení rámce koučování. - 1 předběžná schůzka (1h30): cílem je představit problém a očekávání od podpory (cíl, výzvy, ukazatele úspěšnosti a praktické podmínky, stejně jako prostředky, které je třeba zavést). - Společně vytvoříme strategii a akční plán, abychom dosáhli cíle, a přizpůsobíme podmínky podle pokroku. - Uzavřeme smlouvu o naší spolupráci směrem k vašemu úspěchu. - 9 koučovacích sezení (1h30): Agilita procesu je zaručena koučem, který má k dispozici řadu nástrojů.
Školení v oblasti maloobchodu - Profesionální školení

Školení v oblasti maloobchodu - Profesionální školení

Správa obchodu - KPI Cílem kurzu je učinit účastníka autonomním v efektivním a efektivním řízení prodejního místa. Prodej a emocionální komunikace "techniky asistovaného prodeje a psychologie zákazníka" Naučte se komunikovat a prodávat tak, aby zákazník cítil emoce. "Nejdůležitějším tajemstvím umění prodeje je: zjistit, co zákazník chce, a pomoci mu to získat." (Frank Bettger) VISUÁLNÍ MERCHANDISING "vizuální komunikace prodejního místa" vitríny a vnitřní uspořádání Tato profese je v posledních letech velmi žádaná u velkých módních/retailových společností. Kurz je určen těm, kteří chtějí začít profesi výtvarníka výloh, jako zaměstnanec, nebo se vydat cestou nezávislého výtvarníka výloh. Vzdělávací program mohou absolvovat i ti, kteří již pracují v oblasti retailu, aby mohli...
Vytvoření koordinovaného brandingu

Vytvoření koordinovaného brandingu

Navrhujeme firemní koordinace jako menu, letáky, vizitky, loga, QR kódy... s konzistentním a profesionálním designem, který posiluje vizuální identitu značky. Každý projekt je přizpůsoben tak, aby vyhovoval specifickým potřebám firem, což zajišťuje efektivní a moderní vizuální komunikaci.
Příprava účetnictví - Podnikatelské služby - Příprava účetnictví

Příprava účetnictví - Podnikatelské služby - Příprava účetnictví

Kvalita přípravy účetních dokumentů pro vašeho účetního je zásadní a nezbytná pro výrobu účetních dokumentů (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, situace) a pro všechny daňové přiznání (DPH, daně…). ADV CONSEILS je tu, aby zavedlo pracovní metodu a administrativní organizaci, která má za cíl dobře připravit tyto účetní doklady předem. Tato časově náročná úloha vyžaduje velkou preciznost a pozornost, ale představuje vysokou přidanou hodnotu. S ADV CONSEILS je konec ztrátě času při hledání potřebných dokumentů pro správné vedení vaší účetnictví. Díky těmto službám vám ADV CONSEILS zaručuje, že díky svým zkušenostem vytvoříte harmonější a klidnější vztah se svým účetním, což mu umožní věnovat více času a poskytnout vám více rad a strategií, což očekáváte!
Konzultace - Komplexní Poradenství pro Firmy

Konzultace - Komplexní Poradenství pro Firmy

V oblasti dalších služeb nabízíme našim klientům různé služby, které mohou potřebovat v každodenním životě. - Správa a vyřízení daní z převodu majetku a právních úkonů, koupě a prodeje nemovitostí, půjčky. - Vyřízení dědických řízení a vyřízení daně z dědictví. - Městské úřady, žádosti o povolení. - Katastrální řízení. Spisy o vlastnictví. Upravování údajů v katastru. - Studium a vyřízení podnikatelských dotací nebo subvencí.
Služby pro Firmy

Služby pro Firmy

V Detectives Tercer Grado nabízíme širokou škálu vyšetřovacích služeb v oblasti pracovního a podnikatelského prostředí, které vám pomohou čelit jakýmkoli interním nebo externím problémům způsobeným zaměstnanci, klienty nebo dodavateli. Pokud máte obavy, že ve vaší společnosti může docházet k nepravidelné situaci, která ovlivňuje její produktivitu nebo bezpečnost, neváhejte nás kontaktovat.
Software pro pohostinství

Software pro pohostinství

Nejkompletnější pokladní systém Přizpůsoben vašemu podniku Zjednodušujeme každodenní činnosti tisíců firem automatizací každodenních úkolů souvisejících s prodejem, skladem, objednávkami, zaměstnanci, pokladními uzávěrkami a zprávami. Tisíce podniků důvěřují SMtpv.
Agentura pro Prodej a Marketing

Agentura pro Prodej a Marketing

Zastoupení pro firmy a poradenství pro německý a evropský trh. Zastupujeme vaši firmu v Německu a po celé Evropě. Máme kontakty s více než 3000 přímými kontakty v průmyslu.
Optimalizace Procesů

Optimalizace Procesů

Optimalizace procesů - jak začít? Jakákoli společnost, která chce dlouhodobě udržovat zlepšené procesy, musí nejprve zvážit vizi, směr nebo cíl (1). Nejefektivnějším způsobem, jak úspěšně motivovat zaměstnance, je jasná komunikace vize, směru a cílů. Optimalizace procesů vyžaduje změnu v současném způsobu práce, proto je velmi důležité, aby se zaměstnanci ztotožnili s vizí, směrem a cíli společnosti. Jakmile je směr potvrzen a dohodnut, je třeba efektivně analyzovat současnou situaci pro optimalizaci procesu (2). Pochopení současné situace bez subjektivního balastu je klíčem k efektivní optimalizaci procesů. Zaměstnanci přímo zapojení do procesu se podílejí na analýze současné situace a systematicky prezentují aktuální stav pomocí lean metod.
Duševní Vlastnictví

Duševní Vlastnictví

Poskytujeme našim klientům podporu v oblasti duševního vlastnictví v různých oblastech: ochrana, registrace, převod duševního vlastnictví, využívání práv duševního vlastnictví, včetně autorských práv, ochranných známek a vynálezů. Máme bohaté zkušenosti s prací s klienty působícími v inovativních oblastech IT vývoje. Rozumíme všem aspektům ochrany podnikání z hlediska obchodního tajemství a nuancím zabezpečení vlastnických práv k soukromě vyvinutému softwaru. Také provádíme due diligence duševního vlastnictví, připravujeme smluvní rámec jakékoli složitosti podle ruského a zahraničního práva (včetně franchisingových smluv, licenčních smluv a smluv s vývojáři), poskytujeme podporu při jednáních a sporech a radíme v regulačních záležitostech. Naše schopnost spojit nejlepší specialisty z různých oborů do projektových týmů poskytuje našim klientům integrovaná řešení duševního vlastnictví podle zákonů různých jurisdikcí, s optimálními regulačními a daňovými uspořádáními a s ohledem na specifickou povahu daného...
URGENTNÍ NÁBOR H/F - Nábor zkušeného Technicko-Obchodního Zástupce

URGENTNÍ NÁBOR H/F - Nábor zkušeného Technicko-Obchodního Zástupce

Hledáme technického obchodního zástupce pro našeho klienta, který zajistí všechny obchodní aktivity společnosti a bude spravovat zákaznické portfolio. Znalost veřejných trhů je nezbytná.
Prezentace a Kvalita

Prezentace a Kvalita

Diamantový prášek Diprotex je zpracován z surovin všech typů syntetických polykrystalických, monokrystalických a přírodních diamantů, přesně v diamantových velikostech. Standardní granulometrie se pohybuje od 50 nanometrů až po 6080 mikronů. Tato úzká škála velikostí diamantů byla navržena tak, aby optimalizovala váš proces potřebný pro povrchovou úpravu a maximální rychlost odstranění. Výjimečné vlastnosti diamantových mikronových prášků Diprotex přinášejí pozoruhodný rozdíl v současném kontextu kritických aplikací. Hrubé zpracování diamantových abraziv končí v diamantových velikostech mikronů. Je výsledkem optimalizace našich výrobních procesů, spojené s výrobními technikami, velmi citlivými a efektivními měřicími systémy, certifikovanými podle ISO 9001 pro řízení systému kvality.
Úvodní Konzultace

Úvodní Konzultace

Podnikatelé, živnostníci, zemědělci, zaměstnanci a sdružení mohou využít bezplatnou úvodní konzultaci. Stačí si domluvit schůzku a společně se podíváme, co pro vás můžeme udělat. Voucher lze uplatnit kdykoli.